مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 دی 1399 ساعت 12:502020-12-25اجتماعي

فیلم| بارش شدید برف در گرگان/ «ناهارخوران» مسدود شد


از ساعاتی پیش بارش شدید برف در گرگان آغاز شده و با توجه به شدت بارش، محور« ناهارخوران» گرگان مسدود شد و تردد فقط برای ساکنان روستای زیارت مجاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، از ساعاتی پیش بارش شدید برق در گرگان آغاز شده که باعث لغزنده شدن محورها و سفید پوش شدن ارتفاعات و برخی از نقاط شهر شده است.

این شدت بارش و به منظور پیشگیری از سوانح رانندگی و شیوع ویروس کرونا، بنا بر اعلام فرماندار گرگان، محور ناهارخوران و زیارت توسط پلیس مسدود شده است.

بنا بر مشاهدات خبرنگار فارس، پلیس فقط اجازه تردد به ساکنان روستای زیارت را می دهد و بنا بر تصاویر رسیده به خبرنگار فارس شدت حضور شهروندان در منطقه تفریحی زیارت و به علت کم عرض بودن مسیر مشکلاتی برای برخی از مراجعه کنندگان و خودروهای حاضر شده در این محور به وجود آمده که تصمیم بر مسدود شدن مسیر گرفته شده است.

لازم به ذکر است با توجه به نارنجی بودن شهر گرگان از نظر شیوع ویروس کرونا، این تصمیم به پیشگیری از شیوع این ویروس نیز کمک خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، در حال حاضر ترافیک سنگین از ابتدای بلوار شهید صیاد شیرازی در محور ناهارخوران تا پل سیدمسعود در این محور حاکم است و پلیس از شهروندان درخواست کرد از حضور در این محور جدا خودداری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم| بارش شدید برف در گرگان/ «ناهارخوران» مسدود شد

فیلم| بارش شدید برف در گرگان/ «ناهارخوران» مسدود شد